Kolejny dzień, kolejna wersja
CarBall. W wersji 1.4 przeniesiono całą modyfikację do osobnego folderu aby nie zaśmiecać głównych katalogów niepotrzebnymi plikami, które trudno odnaleźć w przypadku odinstalowywania. Plik do pobrania
stąd.
Do ekipy
Vision Studios (odpowiedzialnej za moda
Strike Force) dołączył
Tobbe Åhlén, który wspierał wcześniej tworzenie
Tactical Ops i
Devastation. Pierwszym efektem tej współpracy jest stworzenie mapy
SFTDM-Factory. Screeny z tej mapy możecie zobaczyć
tutaj.
Również twórcy
Global Domination modyfikacji łączącej FPS z RTS postanowili pochwalić się swoimi postępami. Więcej na temat moda możecie przeczytać
tutaj.
Jeszcze dzisiaj powinna ukazać się pierwsza publiczna beta moda
Unreal Annihilation, którego twórcy chcą przenieść tego legendarnego RTS'a na silnik
Unreala. Niestety pierwsza beta będzie działać jedynie pod
UT 2003 na wersję
2k4 trzeba będzie jeszcze poczekać.
Ruszyła strona projektu
Goldeneye dzięki któremu będziemy mogli wcielić się w Agenta 007. Więcej szczegółów znajdziecie na
stronie.