f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · u·n·r·e·a·l | Tryby

Unreal Tournament

Tryby

Poniżej są krótkie opisy trybów gry które są dostępne.

Deatchmath - Znany każdemu tryb, walka każdy na każdego.

Capture The Flag (CTF) - odmiana TDM, jesteśmy w jednej z drużyn i musimy przenieść flage przeciwnika do swojej bazy.

Team Deatchmath (TDM) - Deatchmath w drużynach, dwa teamy walczą między sobą.

Domination - Zadaniem graczy jest utrzymnie kontroli nad trzema rozmieszczonymi na mapie punktami przez jak najdłuższy czas, dzięki czemu otrzymujemy punkty.

Assault - Ciekawa odmiana rozgrywki drużynowej, gracze są podzieleni na dwie drużyny: atakująca i broniąca (Attackers i Defenders). Drużyna atakująca musi dotrzeć w określone miejsce na mapie, a drużyna broniąca musi powstrzymać atakujących przed dotarciem do tego miejsca. Po upłynięciu czasu lub wykonaniu zadania następuje zmiana ról. Wygrywa team, który dokona ataku szybciej.





Temat Autor Data  
A co z instagibem?
Lord KekZ 08·12·2003-16:01  
Odp: to nie tryb tylko mutator
dron 08·12·2003-19:02  
NIE Ma playera
spliter 01·11·2003-02:01  
Odp: Bez tematu
Damon 02·12·2004-16:02  
A Last Man Standing?
The_sheeP 09·12·2005-04:01  
Odp: A last man standing?
DziQ 02·12·2006-04:00  
co z insta
no0ne 03·12·2006-02:02  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: szen
Aktualizacja: 05·12·2003 - 07:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Piątek · 19 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.069282 sek.