f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · u·n·r·e·a·l | Boty

Unreal Tournament

Boty

Kilka lat temu wielu z nas grając w różnego rodzaju FPP'ki zadawało sobie pytanie: Czemu boty w tego typu grach są takie "głupie"? Producenci UT postanowili to zmienić! Zadbali o inteligencję. Wprowadzili również możliwość ustawiania odpowiedniego poziomu trudności botów w stosunku co do naszych umiejętności. Poniżej znajdują się poziomy trudności botów:
  • Novice
    poziom inteligencji: bardzo mały
    damage: bardzo mały
    refleks: bardzo mały
    szybkość: bardzo wolne

  • Learning
    poziom inteligencji: mały
    damage: bardzo mały
    refleks: mały
    szybkość: wolne

  • Average
    poziom inteligencji: średni
    damage: mały
    refleks: mały
    szybkość: bardzo wolne

  • Skilled
    poziom inteligencji: średni
    damage: normalny
    refleks: średni
    szybkość: szybkie

  • Masterful
    poziom inteligencji: bardzo duży
    damage: normalny
    refleks: duży
    szybkość: szybkie

  • Inhuman
    poziom inteligencji: ogromny
    damage: normalny
    refleks: duży
    szybkość: szybkie

  • Godlike
    poziom inteligencji: niewiarygodny
    damage: bardzo wysoki
    refleks: bardzo duży
    szybkość: bardzo szybkie






  • Temat Autor Data  
    Blędy
    jamz 05·12·2003-09:00  
    Odp: dokładnie się z tobą zgadzam
    Fartuess 06·12·2005-03:01  
    Adept?
    RobsonS6 01·12·2006-19:01  
    Odp: Ehh...
    DziQ 02·12·2006-04:00  


     + DODAJ NOWY TEMAT 




    --------------------------------------
    Autor: [FPP]snO
    Aktualizacja: 02·12·2002 - 09:01



     : DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Piątek · 26 Kwietnia · 2024
    Strona wygenerowana w 0.099518 sek.