f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · u·n·r·e·a·l | Zasady ogólne

Unreal ED

Zasady ogólne

  • Pamiętaj, aby często zapisywać mapkę. Unreal Editor do najbardziej stabilnych programów nie należy, a strata 4 godzinnej pracy potrafi ostro wkurzyć.

  • Przy nazywaniu pliku z mapką pamiętaj o dodaniu przedsionka z oznaczeniem trybu gry, do której mapka będzie używana. (np. DM-nazwa_mapy. DM to DeathMatch, CTF-Capture The Flag, DOM-Domination, BR-Bombing Run itd...)

  • Przy okraślaniu wymiarów obiektów staraj się używać potęg dwójki czyli 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256 itd...) Jest to bardzo pomocne z późniejszym dopasowywaniem obiektów.


    Narazie to tyle, bo więcej nie pamiętam, ale jak coś mi się przypomni to zaraz będę tu dopisywał.






     + DODAJ NOWY TEMAT 




    --------------------------------------
    Autor: LordGargu
    Aktualizacja: 05·12·2003 - 23:02



     : DRUKUJ 

  •      




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Czwartek · 25 Kwietnia · 2024
    Strona wygenerowana w 0.088648 sek.