f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · u·n·r·e·a·l | Przedmioty

Unreal Tournament

Przedmioty

Poniżej przedstawiam listę oraz krótki opis przedmiotów, które możemy spotkać w UT.

Health Vial (mały)
Czas respawnu: 27.5 sec

"Fiolki" dające dodatkowe 5 HP, za ich pomocą można uzyskać maksymalnie 199 HP. Zasadniczą wadą jest odgłos, który przy serii zebranych fiolek automatycznie zdradza nasza pozycje.
Health Pack (średni)
Czas respawnu: 18.33 sec

Standardowe apteczki dodające 20 HP, jednak tylko do poziomu 100 HP. Naprawde dobrze jest zbierać nawet gdy mamy prawie pełne zdrowie gdyż często zdażają się sytuacje gdy po skonczonej walce mamy 1-4 hp i tym samym możemy przeżyć.
Big Keg O'Health (duży)
Czas respawnu: 92 sec W mowie potocznej po prostu "big" albo "keg". Daje ąż dodatkowe 100 HP, zwiekszając jak fiolki poziom zycia do maksymalnej wartości 199 HP. Nie jest łatwy do liczenia jednakże daje więcej niż np. Body Armor, wiec lepiej zwracać na niego uwage.
Sheld Belt
Czas Respawnu: 55 sec

"Pasek", klasyfikowany przez graczy jako armor, jest w rzeczywistości Power Up'em. Zapewnia aż 150 punktów stu! procentowej ochrony. 100% ochrony oznacza, iż w przeciwienstwie do zwyklych armorów, obrażenia nie przechodzą na poziom życia. 150 punktów pozwala przyjać w calości trafienie snajperką w głowę, pozwala też przy standardowym poziomie zdrowia przeżyć shock combo lub kulke z flaka. Jego kontrola jest podstawą zarówno w duelu jak i trybach drużynowych.
Thigh Pads
Czas Respawnu: 27.5 sec

Najlżejszy armor w grze (aka A50), z nazwy chroniący uda. Zapewnia 50 punktów 50% ochrony. Jak łatwo wyliczyć przy stu punktach życia w przypadku otrzymania stu punktów obrażen pozostaje nam 25 życia. Pozwala to więc na przeżycie bezpośredniego trafienia rakietą.
Body Armor
Czas Respawnu: 27.5 sec

Standardowa zbroja (aka A100). 100 punktów, 75% ochrony. Pozwala więc przeżyć np. trafienie snajperką w głowe.
Damage Amplifier
Czas respawnu: 110 sec

Unrealowski "amp" jest odpowiednikiem slynnego Quada. UDamage bo tak brzmi jego systemowa nazwa, wzmacnia zadawane obrażenia po trzykroć. W takiej sytuacji nawet trafienie zwykłego Enforcera zadaje 75 punktów obrażeń i jest bardzo niebezpieczne. Dla przykładu pełny ładunek BioRifle zada niebotyczną sumę 1444.5 obrażeń, a 6 rakiet to już 2025 (aczkolwiek w tym przypadku jest niemożliwe przyjęcie całości z uwagi na knockback)! Kontrola ampa to podstawa gry w trybach TDM i CTF - w duelu jest on oczywiście wyłączony.
Anti Grav Boots
Czas respawnu: 27.5 sec

Jedyne i niepowtarzalne - buty antygrawitacyjne. Pozwalają one na oddanie trzech wysokich skoków oraz zwiększają one nasz aircontrol. Na wielu mapach pozwalaja one na szybkie dogonienie przeciwnika, niespodziewany atak, ucieczke w potrzebie, czy też po prostu skuteczniejsze przemieszczanie się (są podstawą skoków po niektóre przedmioty na danych mapach). Teoretycznym problemem ich posiadania jest niemożność oddania zwykłych skoków co w niektórych sytuacjach może przeważyc o stracie kontroli lub życia. Problem jednak można obejść korzystając z przycisku chodzenia. Gdy go przytrzymamy postac wykonuje skok minimalnie niższy od normalnego, jednak wystarczającego w większości przypadków, przy jednoczesnym zachowaniu butów. Dla ułatwienia więc warto mieć bind "walking | jump" pozwalający na taki skok.







 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]snO
Aktualizacja: 05·12·2003 - 03:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Piątek · 19 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.089068 sek.