f·p·p · u·n·r·e·a·l
http://unreal.fpp.pl


Unreal ED

Zasady ogólne

  • Pamiętaj, aby często zapisywać mapkę. Unreal Editor do najbardziej stabilnych programów nie należy, a strata 4 godzinnej pracy potrafi ostro wkurzyć.

  • Przy nazywaniu pliku z mapką pamiętaj o dodaniu przedsionka z oznaczeniem trybu gry, do której mapka będzie używana. (np. DM-nazwa_mapy. DM to DeathMatch, CTF-Capture The Flag, DOM-Domination, BR-Bombing Run itd...)

  • Przy okraślaniu wymiarów obiektów staraj się używać potęg dwójki czyli 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256 itd...) Jest to bardzo pomocne z późniejszym dopasowywaniem obiektów.


    Narazie to tyle, bo więcej nie pamiętam, ale jak coś mi się przypomni to zaraz będę tu dopisywał.

    --------------------------------------
    Aktualizacja: 05·12·2003 - 23:02




  • © 2000-2001 f·p·p productions.
    http://fpp.pl, [email protected]

    Wyrukowano dnia 2024-05-04, 15:21, z 172.71.254.163 (172.71.254.163)
    Strona dostępna online pod adresem: http://unreal.fpp.pl/?pl:pages:show:475:::

    DRUKUJ | Powrót