f·p·p · u·n·r·e·a·l
http://unreal.fpp.pl


Unreal Tournament

Tryby

Poniżej są krótkie opisy trybów gry które są dostępne.

Deatchmath - Znany każdemu tryb, walka każdy na każdego.

Capture The Flag (CTF) - odmiana TDM, jesteśmy w jednej z drużyn i musimy przenieść flage przeciwnika do swojej bazy.

Team Deatchmath (TDM) - Deatchmath w drużynach, dwa teamy walczą między sobą.

Domination - Zadaniem graczy jest utrzymnie kontroli nad trzema rozmieszczonymi na mapie punktami przez jak najdłuższy czas, dzięki czemu otrzymujemy punkty.

Assault - Ciekawa odmiana rozgrywki drużynowej, gracze są podzieleni na dwie drużyny: atakująca i broniąca (Attackers i Defenders). Drużyna atakująca musi dotrzeć w określone miejsce na mapie, a drużyna broniąca musi powstrzymać atakujących przed dotarciem do tego miejsca. Po upłynięciu czasu lub wykonaniu zadania następuje zmiana ról. Wygrywa team, który dokona ataku szybciej.


--------------------------------------
Aktualizacja: 05·12·2003 - 07:01




© 2000-2001 f·p·p productions.
http://fpp.pl, [email protected]

Wyrukowano dnia 2024-05-02, 13:08, z 172.70.127.24 (172.70.127.24)
Strona dostępna online pod adresem: http://unreal.fpp.pl/?pl:pages:show:260:::

DRUKUJ | Powrót