f·p·p · u·n·r·e·a·l http://unreal.fpp.pl |
|||
Unreal Tournament Tryby Poniżej są krótkie opisy trybów gry które są dostępne. Deatchmath - Znany każdemu tryb, walka każdy na każdego. Capture The Flag (CTF) - odmiana TDM, jesteśmy w jednej z drużyn i musimy przenieść flage przeciwnika do swojej bazy. Team Deatchmath (TDM) - Deatchmath w drużynach, dwa teamy walczą między sobą. Domination - Zadaniem graczy jest utrzymnie kontroli nad trzema rozmieszczonymi na mapie punktami przez jak najdłuższy czas, dzięki czemu otrzymujemy punkty. Assault - Ciekawa odmiana rozgrywki drużynowej, gracze są podzieleni na dwie drużyny: atakująca i broniąca (Attackers i Defenders). Drużyna atakująca musi dotrzeć w określone miejsce na mapie, a drużyna broniąca musi powstrzymać atakujących przed dotarciem do tego miejsca. Po upłynięciu czasu lub wykonaniu zadania następuje zmiana ról. Wygrywa team, który dokona ataku szybciej. -------------------------------------- Aktualizacja: 05·12·2003 - 07:01 |
|||
© 2000-2001 f·p·p productions. http://fpp.pl, [email protected] |
|||
Wyrukowano dnia 2024-05-02, 13:08, z
172.70.127.24 (172.70.127.24) Strona dostępna online pod adresem: http://unreal.fpp.pl/?pl:pages:show:260::: DRUKUJ | Powrót |